Infolinia dla Klientów Banku w niżej wymienionych sprawach:
• przyczyna niezrealizowania – odrzucenia transakcji,
• status karty,
• telefoniczne zastrzeżenie karty przez użytkownika,
mogą telefonować pod numer infolinii
86 215 50 00
W przypadku kradzieży lub zgubienia karty dokonasz natychmiastowego jej zastrzeżenia w Banku lub telefonicznie pod numerem 86 215 50 50
Zastrzeżenia kart dla Klientów
- 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
- (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
- (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
- faks (+48) 86 215 50 51
![](https://bsradomyslwielki.pl/leewhoak/zastrzezenia.jpg)